Diaconie

Actie voor eenzame mensen

Onze parochie heeft in deze coronatijd een eenvoudige actie voor eenzame mensen opgezet. Met een prachtig resultaat! Er kwam bijvoorbeeld een vrouw uit Nijmegen op de fiets naar de pastorie met twintig zelfgemaakte kaartjes. Ouders bezorgden kaartjes die hun kinderen hadden getekend en geschreven.  Alleenstaanden maakten kaartjes voor andere alleenstaanden. Ook zijn er ontroerende kleurplaten en knutselwerkjes opgestuurd door een onderneming met medewerkers die een afstand hebben tot de arbeidsmarkt. Met een kleine moeite kunnen eenzame mensen zo wat warmte ontvangen. Hartelijk dank voor de deelname!

Sinds begin 2021 zijn we gestart met een telefooncirkel voor eenzame mensen. Als u iemand wilt bellen die eenzaam is, of als uzelf gebeld wilt worden, dan kunt u dat doorgeven aan pastor Peter Pot.

Nieuws uit de parochie

Nieuws vanuit parochie

Het nieuws vanuit de parochie.

Nieuws vanuit bestuur en team

Al het nieuws vanuit het bestuur en het team.

Nieuws uit Dekenaat, Bisdom, Wereldkerk

Lees hier de woorden ter bemoediging.