Foto: Piet Spanjers

Koren

Koor Mikado

Wij zijn jeugdkoor MIKADO en wij zingen tijdens gezinsvieringen en op feestdagen in de Cosmas en Damianuskerk.

Op de 2 zaterdagmiddagen voor de gezinsviering, van 17.00 uur tot 18.15 uur, oefenen we met onze dirigente Marijke Persijn en pianiste Lisette Cillesen de liedjes in de Pastorie van de Cosmas en Damianuskerk in Groesbeek.

Er is een rooster waarop staat wanneer er gerepeteerd wordt en wanneer de gezinsvieringen met Mikado zijn.

Wil je mee zingen met ons MIKADO-koor, neem dan contact op met Marijke (marijkepersijn@hotmail.com) of met Lisette (lagelink@hotmail.com) met in de titel van je mail de naam MIKADO.

Kerkkoor Horst Sion Breedeweg

Het Kerkkoor Horst Sion Breedeweg is ontstaan uit het samen gaan van de drie kerkkoren die respectievelijk op De Horst, op de Stekkenberg en In Breedeweg actief waren. Het koor heeft 35 leden: sopranen, alten, tenoren en bassen. Zij zingen in verschillende talen en zij verzorgen optredens op diverse locaties.
Er is een wekelijkse repetitie op donderdagavond in De Slenk op De Horst; 19.30 tot 21.00 uur
Hierna wordt er gezellig koffie of thee gedronken.
Secretariaat Ria de Haan r_d_haan@hotmail.com